Akým prínosom je pre moju reštauráciu program RABATT?
-
vykryjete slabšie dni vo vašej reštaurácii
-
zvýši sa vám tržba
-
získate rýchly a priamy spôsob oslovenia zákazníkov, ktorí už poznajú vašu reštauráciu
-
podporujete vernosť zákazníkov
-
budujete meno vašej reštaurácie - branding
Ako si vytvorím databázu mojich zákazníkov?
Väčšina firiem na Slovensku nemá databázu telefónnych čísiel svojich zákazníkov, ktorú by mohla použiť na marketingové účely.
My vám pomôžeme takúto databázu vytvoriť. Ale to neznamená, že by ste mali zákazníkov bombardovať SMS-kami. SMS ponuky môžete zasielať tak často ako chcete, ale náš systém zabezpečí, že nebudete kontaktovať toho istého zákazníka častejšie ako jeden krát za sedem dní - mohol by to považovať za SPAM. Z toho vyplýva, že čím väčšia databáza zákazníkov, tým častejšie môžete službu RABATT využívať. Náš systém automaticky generuje letáky rôznych veľkostí, ktoré môžu vaši zamestnanci ( ako napr. obsluha alebo šoféri ktorí robia rozvoz) distibuovať medzi vašich existujúcich zákazníkov.
Ako často môžem posielať SMS ponuky mojim zákazníkom?
SMS ponuky môžete zasielať tak často ako chcete, ale náš systém zabezpečí, že nebudete kontaktovať toho istého zákazníka častejšie ako jeden krát za sedem dní - mohol by to považovať za SPAM. Z toho vyplýva, že čím väčšia databáza zákazníkov, tým častejšie môžete službu RABATT využívať.
Aké spôsoby platby ponúka RABATT?
Paušálne faktúry a platby za kredit sa dajú zaplatiť v systéme RABATT pomocou nasledujúcich služieb:
internet banking
TatraPay - Platba internet bankingom Tatra banky. Pri platení ste presmerovaný priamo na stránku Tatra banky, kde sa prihlásite a potvrdíte Vašu platbu. (viac informácií o službe TatraPay)
SporoPay - Platba internet bankingom. Pri platení ste presmerovaný priamo na stránku Slovenskej sporiteľne, kde sa prihlásite a potvrdíte Vašu platbu. (viac informácií o službe SporoPay)
ePlatby VUB - Platba internet bankingom. Pri platení ste presmerovaný priamo na stránku VÚB banky, kde sa prihlásite a potvrdíte Vašu platbu. (viac informácií o službe ePlatby VUB)
ČSOB - Platba internet bankingom. Pri platení ste presmerovaný priamo na stránku ČSOB, kde sa prihlásite a potvrdíte Vašu platbu. (viac informácií o službe Platobné tlačidlo ČSOB)
platobnou kartou (PayPal - VISA, MasterCard, AMEX, Discover, Giropay)
Platba kreditnými a debetnými kartami VISA, MasterCard, AMEX, Discover a Giropay. Práve toto je najrozšírenejší spôsob platby na celom svete. Výhodou je, že týmto spôsobom môžete platiť bez ohľadu na to, ktorá banka a v ktorej krajine vám kartu vydala. Funguje podobne ako internet banking, avšak namiesto čísla účtu zadávate údaje o vašej platobnej karte. Zadávanie týchto informácií prebieha na zabezpečenej stránke PayPal, my sa k žiadnym údajom o Vašej karte nedostaneme.
Je zasielanie reklamných SMS v súlade so zákonom?
Áno, zasielanie reklamných SMS správ prostredníctvom služby RABATT je v súlade so zákonom. Reklamné SMS správy môžete posielať zákazníkom, ktorí vám dajú ich súhlas. Keďže do služby RABATT sa vaši zákazníci registrujú dobrovoľne SMS správou, dostávate tým ich súhlas, že chcú dostávať ponuky prostredníctvom SMS správ.
Akú reklamnú SMS môžem poslať zákazníkom?
Vo vašich reklamných SMS správach môžete použiť ľubovoľný text, ale nesmiete vytvárať textové správy s urážlivým obsahom, náboženským obsahom, žiadosťou o darovanie, pornografickým obsahom alebo odkazom na také informácie.
Uvádzame zopár príkladov reklamných SMS správ:
Objednaj si pizzu dnes medzi 18.00 a 22.00 a dostanes k nej flasu 0.7l PEPSI zadarmo. Pri objednavani zadaj kod ABC.
Pizza Quattro Formaggi dnes bude za specialnu cenu 4,00 € medzi 17.00 a 21.00. Volajte 0919 111 111 a použite zľavový kod ABC.
Nechce sa Vam varit? Staci zavolat na 0919 111 111 pre najlepsiu pizzu v meste a dostanete flasu KOFOLY uplne zdarma. Kod ABC.
Nechce sa Vam varit? Velka chrumkava pizza s priemerom až 50 cm iba za 8€. Volajte 0919 111 111. Kod ABC.
Dnes o 18.00 sa hra zapas EURO 2012, POL-CZE. Nezabudnite si k tomu objednat pizzu z PIZZA PCP a dostanete flasu KOFOLY uplne zadarmo.
Čo je to RABATT kód?
RABATT kód je slovo vytvorené z max. počtu 11 znakov a v systéme rabatt je evidované ako unikátny kód, ktorý je pridelený jednej konkrétnej prevádzke ktorej názov aj reprezentuje. Tento kód primárne slúži na vybudovanie databázy telefónnych čísiel zákazníkov danej prevádzky. Ľudia, ktorí sa budú chcieť zaregistrovať do tejto prevádzky v systéme RABATT pošlú SMS správu v tvare: RABATT medzera "kód prevádzky" na číslo 6662 a týmto sa stanú jej vernými zákazníkmi.
S ktorými mobilnými operátormi RABATT spolupracuje?
RABATT spolupracuje so všetkými mobilnými operátormi, ktorí pôsobia na Slovensku, takže do vašej databázy zákazníkov sa môže zaregistrovať hocikto nezávisle na tom akého operátora používa.
Sú ceny na web stránke uvádzané s DPH alebo bez DPH?
Všetky ceny uvádzame bez DPH.
Ako získam prihlasovacie meno a heslo?
Prihlasovacie meno a heslo vám budú zaslané SMS správou pri podpise zmluvy. Ak máte záujem o používanie systému RABATT, prosím kontaktujte naše obchodné oddelenie v časti "Kontakt".
Potrebujem faktúru do účtovníctva, ako ju získam?
Paušálne faktúry ako aj faktúry za kredit si môžete stiahnuť v elektronickej podobe, alebo vytlačiť priamo zo systému.
Existuje minimálna výška kreditu, ktorú si musím nabiť?
Minimálna suma pre dobitie kreditu je 5,00 € bez DPH. (100 SMS správ)
Môžem použiť moju vlastnú databázu kontaktov?
Na to aby ste mohli zasielať hromadné SMS správy na Vaše pracne nadobudnuté kontakty prostredníctvom služby RABATT, potrebujete spĺňať nasledovné podmienky:
-
zákazník Vám vopred udelil súhlas v súlade s § 65 zákona 610/2003 Z.z. o elektronických komunikáciách
-
umožnujete zákazníkovi sa kedykoľvek a hlavne bezplatne odhlásiť z vašej databázy
Ak nespĺnate vyššie uvedené podmienky, tak je možné použiť iba tie telefonické kontakty, ktoré nadobudnete pomocou systému RABATT a to formou registračnej SMS správou od Vášho zákazníka.
1. Začnete propagovať váš SMS RABATT klub
2. Váš zákazník pošle registračnú SMS
3. Databáza tel. čísel zákazníkov rastie
4. Pošlete hromadnú SMS správu s ponukou
5. Zákazník dostane SMS s výhodnou ponukou
6. Chce využiť ponuku a zavolá do reštaurácie
7. Reštaurácia prijme objednávku
8. Doručí zákazníkovi objednávku
9. Člen klubu RABATT ukáže SMSku s ponukou