Akým prínosom je pre moju reštauráciu program RABATT? Ako si vytvorím databázu mojich zákazníkov? Ako často môžem posielať SMS ponuky mojim zákazníkom? Aké spôsoby platby ponúka RABATT? Je zasielanie reklamných SMS v súlade so zákonom? Akú reklamnú SMS môžem poslať zákazníkom? Čo je to RABATT kód? S ktorými mobilnými operátormi RABATT spolupracuje? Sú ceny na web stránke uvádzané s DPH alebo bez DPH? Ako získam prihlasovacie meno a heslo? Potrebujem faktúru do účtovníctva, ako ju získam? Existuje minimálna výška kreditu, ktorú si musím nabiť? Môžem použiť moju vlastnú databázu kontaktov?

1. Začnete propagovať váš SMS RABATT klub

2. Váš zákazník pošle registračnú SMS

3. Databáza tel. čísel zákazníkov rastie

4. Pošlete hromadnú SMS správu s ponukou

5. Zákazník dostane SMS s výhodnou ponukou

6. Chce využiť ponuku a zavolá do reštaurácie

7. Reštaurácia prijme objednávku

8. Doručí zákazníkovi objednávku

9. Člen klubu RABATT ukáže SMSku s ponukou