1.Začnete propagovať váš SMS RABATT klub

Hneď ako s nami začnete spolupracovať, môžete začať budovať svoju databázu zákazníkov. Jeden zo spôsobov je distribúcia letákov, ktoré pre vás budú automaticky vygenerované v systéme RABATT.

2.Váš zákazník pošle registračnú SMS

Ak sa váš zákazník rozhodne prihlásiť sa do klubu RABATT a využívať zvýhodnené ponuky, pošle SMS v tvare: RABATT medzera KÓD REŠTAURÁCIE na číslo 6662.

3.Databáza tel. čísel zákazníkov rastie

Vždy je dobré mať vašu databázu telefónnych čísiel čo najväčšiu. S nami sa táto databáza bude rozrastať úplne automaticky. Stačí ak zabezpečíte šírenie letákov medzi vašimi zákazníkmi.

4.Pošlete hromadnú SMS správu s ponukou

Keď budete mať vo vašej databáze dostatočný počet telefónnych čísiel, môžete po prihlásení do portálu RABATT rozposlať vašu ponuku prostredníctvom SMS správy stovkám zákazníkov.

5.Zákazník dostane SMS s výhodnou ponukou

Po uplynutí pár sekúnd dostanú vaši zákazníci SMS správu s ponukou. Napr: "Objednaj si velku pizzu dnes medzi 18.00 a 22.00 a dostanes k nej 1 malu zadarmo."

6.Chce využiť ponuku a zavolá do reštaurácie

Ak sa člen klubu RABATT rozhodne využiť vašu ponuku, tak zavolá do vašej reštaurácie a uskutoční objednávku. Časovo obmedzené zvýhodnené ponuky cez SMS majú najväčšiu odozvu.

7.Reštaurácia prijme objednávku

Váš zamestnanec príjme objednávku a poznačí si koľko ľudí využilo vašu SMS ponuku a koľko ste utŕžili z tejto kampane. Tieto údaje sa dajú spätne nahrať do nášho systému za účelom vyhodnocovania.

8.Doručí zákazníkovi objednávku

Vaša reštaurácia doručí objednávku ďaľšiemu spokojnému zákazníkovi, ktorý si u vás veľmi rád objedná aj na budúce, pretože u vás dostane vždy výhodnú ponuku.

9.Člen klubu RABATT ukáže SMSku s ponukou

Pred tým ako zákazník zaplatí, váš zamestnanec sa presvedčí, že objednávka je naozaj doručená členovi klubu RABATT a to tak, že sa preukáže SMS správou v mobile.